مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-03اقتصادي

اجمالی|کاهش 50 درصدی آمار مبتلایان به بیماری کرونا دراستان مرکزی


استاندار مرکزی از کاهش 50 درصدی آمار مبتلایان به بیماری کرونا دراستان در هفته دوم آذرماه نسبت به هفته چهارم آبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی اظهار کرد: فعالیت ادارات غیرامدادی از شنبه هفته آینده با 50 درصد نیرو ادامه پیدا می کند.

وی افزود: امیدواریم همچنان شاهد روند کاهشی مبتلایان به بیماری کرونا باشیم چون هرچه این امار کمتر باشد روحیه مردم کشور بهتر می شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه محدودیت های دو هفته ای به خوبی نشان داد اگر مردم بازهم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند حتما از شیوع ویروس کویید19 جلوگیری می شود و این دقیقا همان مسئله خواستن توانستن است.

آقازاده با بیان اینکه اصناف در سراسر کشور با فعالیت خود کسب درآمد میکنند، ادامه داد: این قشر با از خودگذشتگی در کنترل بیماری کرونا نقش مثمر ثمری داشتند که این جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم پروتکل های بهداشتی همچنان رعایت توسط مردم رعایت شود تا مجبور به اجرای محدودیت های شدیدتر نباشیم اضافه کرد: از 15 آذرماه بیش از 70 درصد مشاغل استان به جز مشاغل 3 و 4 فعال خواهند بود .

استاندار مرکزی با بیان اینکه در خصوص ادامه ممنوعیت رفت و آمد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد شنبه هفته آتی اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|کاهش 50 درصدی آمار مبتلایان به بیماری کرونا دراستان مرکزی

اجمالی|کاهش 50 درصدی آمار مبتلایان به بیماری کرونا دراستان مرکزی